Intresseanmälan Trupp och Artistisk Gymnastik

Provträning i våra tävlingsgrupper sker endast vid inbjudan.

Om vi inte kan erbjuda någon provträning kommer vi två gånger om året ställa frågan om ni vill behålla er intresseanmälan för kommande termin.

Här kan ni se filmer som beskriver GK Motus-Saltos tävlingsgrupper:

Steg 1 av 3 - Fyll i formuläret
Intresseanmälan *
Läs noga!!
Jag förstår att denna intresseanmälan INTE kan garantera en plats i tävlingsdisciplinerna, utan att jag måste invänta eventuell inbjudan till provträning.
Ja, jag förstår
Den sökande *
Tävlingsgymnastik
Välj den typ av tävlingsgymnastik som den sökande eventuellt är intresserad av. Plats i Trupp- eller AG-grupper erbjuds i första hand till gymnaster i någon av föreningens tävlingsförberedande grupper, som kommer vara bokningsbara vid platssläpp. För nya medlemmar sker provträning endast vid inbjudan. Vi kan inte garantera att vi kommer hinna kontakta alla som är intresserade.
Prio 1 *
Prio 2 *
Kompletterande information
Beskriv kortfattat vilken bakgrund den sökande har, t ex kunskapsnivå, svåraste klarade övningar, tidigare träningsformer, antal år, tidigare förening, eventuella tävlingar.
Engagera dig i föreningen
Jag vill bli tränare *
Om du som förälder/anhörig går in som tränare får den sökande förtur. Föreningen hjälper till med utbildning m.m.
Nej
Namn och kontaktuppgifter
På den som kan bli tränare
Jag vill engagera mig i något annat i föreningen
I en ideell förening finns det många andra saker att engagera sig i. Kryssa gärna för ifall du vill bidra med något och du vill bli kontaktad.
Samarbete - mitt företag funderar på att sponsra/samarbeta med föreningen. Kontakta mig gärna!
Sjukvård - jag är sjukvårdsutbildad och hjälper gärna till vid tävlingar och uppvisningar.
Jag bidrar gärna med något annat (beskriv i rutan nedan)
Jag bidrar gärna med
Information till målsman

Vänligen fyll i DEN SÖKANDES personuppgifter samt målsmans kontaktuppgifter. På "c/o" ange namnet som står på brevlådan ifall annat än den sökandes namn!
Personuppgifter
PersonNr * -